用家分享

用家分享

鍾太 -《添寶方》

結婚超過5年幾仲未有小朋友,本身我身體好虛,加上工作忙、食無定時,想搵中醫調理身體,但時間問題,吾可以準時覆診。經朋友介紹下服用《添寶方》調理女性生理期,增加受孕機會,食咗三盒,係高齡情況下成功懷孕,現在BB已經2歲啦。

更多《添寶方》用家分享

Veronica -《添寶方》

初認識【添寶方】,透過Facebook了解產品內容,給個意外驚喜。
貴公司以客為本,調配出切合婦女所需的良方。經過個人深入了解,巧遇產品藉遊戲方式推廣,又巧妙地贏取該產品一嚐。
未曾一嚐該產品,身體較虛,血氣不好,手腳易冰冷,易頭暈又頭痛,睡眠質素差勁,抵抗力又差,加上頻繁的腰膝痛、手麻痹痛,真的熬出個劣日子。
一嚐此良方就出內文,漸漸表現不一樣。雖說藥性温和,初嚐感覺仍是不習慣,藥效推至血氣貫透全身,有點發熱之感,要達至所述的效益,連日服完提議的復方。注意著身體上起革命,身體漸可接受注入的藥力,所述的問題逐漸有生機。先改變了睡眠方程式,精神抖擻,事事亨通。體質又了轉型,改善營養吸收進程。身體健康了,行動敏捷,心情靚靚!
食得瞓得,身體好,做好準備,迎接未來! 生活有氣色!

Lydia, OL -《添寶方》

知道添寶方有中藥成份,我本身都幾驚中藥陣味,但估唔到添寶方味道易接受,唔怕要日日飲。
中學個陣經期好唔準,會一個月黎兩次,而每次量少仲淨係黎得3, 4日。食左添寶方3個月,而家都keep到28日至黎,每次大約黎5-6日,個量都多過之前,也改善左經痛問題。之前睇中醫時,醫師有話我體質虛不受補,唔可以太補又怕燥。朋友介紹我食添寶方,話佢補而不燥,我覺得添寶方幫到我調整月經週期、改善左手腳冰冷及經痛問題。我而家仲有繼續食,希望可以調理好個身體。